Math en Piet lekker buiten bezig met het opknappen van de vitrines die dit jaar deel uit gaan maken van de "Kring TT".

Resultaat is bij de eerst volgende vergadering te bewonderen.

Heren alvast bedankt voor jullie inzet.

Paasshow; zie Tentoonstelling.

Lezing: Maandag 8 april vanaf 20.00 lezing bij "De Grensvogels" zaal de Mortel in Ittervoort.

Henk van Hout geeft lezing over grootste vogelshow en beurs van Europa.

Lezing :  Maandag 22 April lezing Heythuysen "voormalig cafe "de Hook" "

Lezing :  Donderdag 20 Juni lezing Lou Megens  aanvang 20.15  "Beej-Bertje"

Te Koop: Dames &Heren er wordt niets meer aangeboden bij Te Koop/Gevraagd.

U bent te laat!!! het aangeboden item is reeds verkocht.

Geslaagde jaarvergadering 2024 :

Deze werd vooraf gegaan met een heerlijk ontbijtje.

Huldiging Jan Litjens voor 50 jaar lidmaatschap:

Wim Bastiaans (Distict Limburg) prikt het speldje op voor 50 jaar lidmaatschap

Voorzitter Jaap Baaij feliciteert Jan Litjens

'De Breese Kanarie'

Voor de verkoopdagen 2024 zie ledenomgeving te koop/ gevraagd

Voorzitter terug de schoolbanken in:

Onze voorzitter Jaap Baaij is terug gegaan naar de kleuterschool waar het voor hem heel lang geleden ook allemaal is begonnen.

Onder het motto van; jong geleerd is wat ouder gedaan.

En zo te zien waren de kinderen aandachtig aan het luisteren wat "meester" Jaap allemaal te vertellen had over de vogeltjes.

Hij heeft ook beloofd om over een jaar of 10 nog een keer terug te komen en dan te vertellen over de bloemetjes en de bijtjes.

LEDENLIJST:

Voor de leden die ingedragen willen worden in de ledenlijst op de site , kunnen in ledenomgeving- ledenlijst een verklaring downloaden en deze ingevuld inleveren bij het bestuur.

Ringen bestellen:

Indien er leden zijn die problemen hebben met bestellen v/d ringen nieuw stijl geef dit dan even aan bij bestuur dan kan er hulp geboden worden.